希望幫到想買聖誕節禮物,生日禮物又或者情人節禮物既你! 我平時都好細心會安排節日同禮物俾我女友, 所以都好有經驗,送禮其實錢都唔係最緊要,最緊要有heart!所以大家唔好為買而買,要有心思,份禮物最好表演到佢知你了解佢,又或者份禮物係有情人既意義,例如佢平時鐘意咩牌子咩style.又或者送情侶款,其實通常女仔都受落情侶首飾,一人一件成日一齊戴住夠曬warm.
以下只係部份我同女友平時鐘意既牌子!有曬大約價錢,心意度同平d買到既方法:) ! """"最緊要加我分唔該! 篇野整左我好耐架!"""""" 

1) 以下介紹雖然都係牌子野,但我唔係讚譽純賞名牌如生命,只係"某些"名牌既"某些設計"背後都係比較有花心思落去,正如前題所講,送既野唔一定貴,但一定要有heart!
   
2) Chanel 耳環(法國牌子) ($1600-1800)
心意度: 夠曬grand=)!
平d方法: open sale時間(部份款有8定9折): 每年6月同11月,不過呢款有冇唔清楚,只係參考,我近2年都有買野
購買地點: tst,cwb有專店



3) TOY watch 膠錶(美國牌子) ($2000-$2500)
心意度: 一個字:潮
購買地點: tst有專店



4) Tiffany頸鏈(美國牌子) ($1800-$2200)(tiffany好多有心心形狀)
心意度:tiffany有d心形首飾,唔錯ga
平d方法: 我只係知裡面d人買平好多.."
購買地點: cwb sogo1樓 ,半島酒店有專店



5) IMPERIOR情侶耳環(法國牌子) ($400-$900)
心意度: 夠浪漫同歐洲古皇室feel既情侶法國brand
平d方法: 你可以上用discount code: paris 上佢官網買,有7折, 我係佢網vip,個code我fd都用到
購買地點: 上網買最方便



6) IMPERIOR情侶頸鏈(法國牌子) ($400-$900)
心意度: 夠浪漫同歐洲古皇室feel既情侶法國brand
平d方法: 你可以上用discount code: paris 上佢官網買,有7折, 我係佢網vip,個code我fd都用到
購買地點: 上網買最方便



7) Michael Kors手錶(美國牌子) ($1800-$2500)
心意度: 錶殼優亞,用料特別
平d方法: 你可以上佢網買,好似平5-10%
購買地點: 上網買最方便



8) guess頸鏈(美國牌子)($600-1500)
心意度:比較rock既牌子,又係有心形既設計,岩曬valentine
平d方法: 耐唔中有sale,但




-----------------------------------------以上文章引用自奇摩知識+圖文為原所有人版權所有!如有任何問題請告知站長處理!-------------------------------------------------


----------------------------------------免責宣言:以上文章內容與下方廣告內容無關,單純是廣告欄位!請勿自行做無關的聯想!--------------------------------------------

聖誕禮物訂購網站:http://www.outdoorfun.com.tw/?member=af000017132
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    吳曉中 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()